ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРЕСИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ У ВИЩУ МЕДИЧНУ ОСВІТУ
PDF

Ключові слова

вища медична освіта
інтерактивне навчання
майстер-клас
воркшоп

Як цитувати

Шупер, В., Рева, Т., Шупер, С., Гусак, В., & Рикова, Ю. (2019). ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРЕСИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ У ВИЩУ МЕДИЧНУ ОСВІТУ. Український Педагогічний журнал, (4), 86–91. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-86-91

Анотація

Утіленням сучасних поглядів на розвиток медичної науки й практики є внесення коректив у підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників з наближенням їхньої освіти до міжнародних стандартів. Однією з ефективних форм розповсюдження власного педагогічного досвіду є така сучасна форма методичної роботи як майстер-клас. Можливість демонструвати свої майстер-класи і відвідувати майстер-класи колег є однією з різновидів інформальної освіти для сучасних лікарів. У роботі проаналізовано ефективність проведення майстер-класу на тему «Диференційна діагностика анемічного синдрому» зі студентами та молодими науковцями у рамках Міжнародного медико-фармацевтичного конгресу студентів і молодих учених. Майстер-клас проводився у інтегрованому стилі - комбінації етапів лекційного та практичного заняття. Проведений науково-практичний захід був оцінений позитивно за усіма критеріями, учасники запропонували напрями подальшого удосконалення диференційної діагностики гематологічної патології у клініці внутрішніх хвороб

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-86-91
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.