Анотація
Статтю присвячено аналізу практики використання історичних джерел на уроках історії в старшій школі. З метою встановлення фактичного стану використання історичних джерел у вивченні історії авторами статті було проведено анкетування вчителів, інтерв’ю та бесіди з ними. Аналіз відповідей учителів дав підстави авторам стверджувати, що переважна більшість учителів розуміють актуальність використання історичних джерел в освітньому процесі з історії. Утім, як свідчить аналіз стану використання історичних джерел, у процесі навчання історії в закладах загальної середньої освіти України вчителі лише частково реалізовують потенціал історичних джерел у формуванні предметної компетентності, часом не володіють відповідними методами роботи з ними. Дані анкетування також дали змогу авторам виділити основні чинники, які негативно впливають на стан роботи з історичними джерелами в старшій школі. Результати проведеного дослідження дозволили авторам сформувати ряд методичних рекомендацій для вчителів, розробників навчальних програм та авторів підручників історії.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.