АНАЛІЗ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ІСТОРИЧНИХ ДЖЕРЕЛ У НАВЧАННІ ІСТОРІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
PDF

Ключові слова

процес навчання історії
історичні джерела
анкетування

Як цитувати

Мороз, П., & Мороз, І. (2019). АНАЛІЗ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ІСТОРИЧНИХ ДЖЕРЕЛ У НАВЧАННІ ІСТОРІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Український Педагогічний журнал, (4), 142–153. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-142-153

Анотація

Статтю присвячено аналізу практики використання історичних джерел на уроках історії в старшій школі. З метою встановлення фактичного стану використання історичних джерел у вивченні історії авторами статті було проведено анкетування вчителів, інтерв’ю та бесіди з ними. Аналіз відповідей учителів дав підстави авторам стверджувати, що переважна більшість учителів розуміють актуальність використання історичних джерел в освітньому процесі з історії. Утім, як свідчить аналіз стану використання історичних джерел, у процесі навчання історії в закладах загальної середньої освіти України вчителі лише частково реалізовують потенціал історичних джерел у формуванні предметної компетентності, часом не володіють відповідними методами роботи з ними. Дані анкетування також дали змогу авторам виділити основні чинники, які негативно впливають на стан роботи з історичними джерелами в старшій школі. Результати проведеного дослідження дозволили авторам сформувати ряд методичних рекомендацій для вчителів, розробників навчальних програм та авторів підручників історії.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-142-153
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.