Анотація
У статті висвітлено особливості методичної підготовки майбутніх учителів математики у країнах далекого зарубіжжя на прикладі таких країн, як Норвегія та США. З’ясовано, що у Норвегії в основі методичної підготовки майбутніх учителів математики лежить інтегрований курс «Математика», вивчення якого передбачає паралельне здійснення математичної та методичної підготовки студентів. Досліджено, що визначальною особливістю методичної підготовки вчителів математики у США є індивідуалізація та дослідницько-орієнтоване навчання, які спрямовані на формування у студентів здатності до особистісного професійного самовизначення. Визначено провідні тенденції вдосконалення методичної підготовки майбутніх учителів математики: вдосконалення змісту методичної підготовки у контексті сучасних досягнень та інноваційних технологій; посилення інтеграційної складової методикоматематичної підготовки; підвищення рівня самостійної роботи та науково-дослідної діяльності; посилення зв’язку теорії з практикою
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.