Анотація
Автором наголошено на значущості для європейської освіти Європейської довідкової рамки ключових компетентностей для навчання впродовж життя (2006) та відзначено її вплив на розвиток освіти в Україні. Охарактеризовано мету Європейської довідкової рамки ключових компетентностей для навчання впродовж життя та сутність трансформацій, що мали місце в освіті держав-членів ЄС на етапі її імплементації. Розкрито чинники, що вплинули на рішення Брюсселя щодо модернізації компетентнісної ідеї в освіті. На основі порівняння Європейської довідкової рамки ключових компетентностей для навчання впродовж життя 2006 р. і 2018 р. охарактеризовано інновації оновленого варіанту Рамки як на рівні концептуального бачення компетентностей, так і їх переліку й сутнісних характеристик.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.