ПОНЯТТЯ «ОСВІТНІЙ РОЗВИТОК» ТА «РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ» У СУЧАСНОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ УКРАЇНИ ТА КИТАЮ
PDF

Ключові слова

поняття «освітній розвиток»
поняття «реформа освіти»
Китай

Як цитувати

Шпарик, О. (2019). ПОНЯТТЯ «ОСВІТНІЙ РОЗВИТОК» ТА «РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ» У СУЧАСНОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ УКРАЇНИ ТА КИТАЮ. Український Педагогічний журнал, (3), 38–49. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-3-38-49

Анотація

Статтю присвячено порівняльному аналізу понять «освітній розвиток» та «реформування освіти» у поглядах вітчизняних та китайських вчених, зокрема аналізується змістове наповнення понять. З’ясовано, чим розвиток освіти відрізняється від її реформування і як взаємозв’язані ці поняття. Також окреслено критерії, зовнішні ознаки та індикатори розвитку освіти. На основі аналізу дано авторське визначення поняття «розвиток освіти». Зроблено висновок, що поняття «розвиток освіти» є складним, багатокомпонентним та поліфункціональним явищем. Як освітній феномен воно є поки що малодослідженим явищем і аналізується у контексті вивчення інших освітніх феноменів (реформування, змін, модернізації, трансформації тощо). У наукових розвідках часто відбувається підміна поняття «розвитку освіти» іншими, без урахування притаманних їм особливостей.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-3-38-49
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.