КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
PDF

Ключові слова

формування естетичної культури
професійна підготовка
майбутні учителі української мови і літератури
концепція
міжпредметна інтеграція
творча самореалізація
естетичне середовище

Як цитувати

Папушина, В. (2019). КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Український Педагогічний журнал, (3), 59–64. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-3-59-64

Анотація

Професія учителя – одна з найбільш масових у суспільстві, на учителя державою покладена велика відповідальність як на носія універсальних знань, мовленнєвої досконалості, естетичної культури. У підготовці сучасного вчителя у ЗВО залишаються невирішеними проблеми, пов’язані з застарілими методиками та технологіями навчання, які не забезпечують майбутнім педагогам в ході професійної підготовки формування естетичної культури. У статті сформульовані положення концепції формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури, у якій враховано вимоги нових стандартів вищої освіти України, державну концепцію нової української школи, вимоги полікультурного громадянського суспільства, умови ринку праці, потреби окремої особистості, а також ідеї людиноноцентризму, педагогіки партнерства, суб’єкт-суб’єктних відносин між викладачем і студентом. Мета авторської концепції – розв’язати головну проблему підготовки сучасного вчителя української мови і літератури, що полягає в заміні застарілих змісту, структури, методик, технологій навчання шляхом спрямування їх на формування естетичної культури. Завдання концепції полягає у переосмисленні змісту освіти на користь зростання міжпредметної інтеграції, переходу до цілісних поєднань підходів, принципів, методик у процесі самовдосконалення та творчої самореалізації майбутніх учителів української мови і літератури. Положення концепції реалізуються в освітньому процесі ЗВО шляхом поєднання традиційних методів і форм навчання з інноваційними педагогічними технологіями, що сприяють саморозвитку та самореалізації особистості майбутнього вчителя української мови і літератури, формують його професійні компетентності та естетичну культуру; шляхом забезпечення поетапної організації процесу формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури в умовах функціонування комфортного естетичного середовища; здійснення планування й постійного контролю їх естетичної діяльності

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-3-59-64
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.