КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАВДАННЯ У ЗМІСТІ КУРСІВ ІСТОРІЇ В ЛІЦЕЇ: СУТЬ, СТРУКТУРА, КЛАСИФІКАЦІЯ, ЗНАЧЕННЯ
PDF

Ключові слова

предметна історична компетентність
компетентнісно орієнтоване завдання
класифікація компетентнісно орієнтованих завдань

Як цитувати

Малієнко, Ю. (2019). КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАВДАННЯ У ЗМІСТІ КУРСІВ ІСТОРІЇ В ЛІЦЕЇ: СУТЬ, СТРУКТУРА, КЛАСИФІКАЦІЯ, ЗНАЧЕННЯ. Український Педагогічний журнал, (3), 111–118. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-3-111-118

Анотація

У статті розтлумачено поняття компетентнісно орієнтоване завдання, виокремлено його загальні риси, функції та структуру. Автором здійснено класифікацію компетентнісно орієнтованих завдань з історії, розкрито їх зміст, місце і значення в освітньому процесі. Підкреслено, що компетентнісно орієнтовані завдання пов’язані з перетворенням зовнішньої інформації, що міститься в історичних джерелах, у суб’єктно важливі знання, уміння, досвід, самостійно набуті старшокласниками. Вибір саме цих об’єктів дослідження обумовлено необхідністю перетворення предметної історичної компетентності з абстрактної дефініції у конкретний механізм навчання історії в ліцеї.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-3-111-118
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.