Анотація
У статті розтлумачено поняття компетентнісно орієнтоване завдання, виокремлено його загальні риси, функції та структуру. Автором здійснено класифікацію компетентнісно орієнтованих завдань з історії, розкрито їх зміст, місце і значення в освітньому процесі. Підкреслено, що компетентнісно орієнтовані завдання пов’язані з перетворенням зовнішньої інформації, що міститься в історичних джерелах, у суб’єктно важливі знання, уміння, досвід, самостійно набуті старшокласниками. Вибір саме цих об’єктів дослідження обумовлено необхідністю перетворення предметної історичної компетентності з абстрактної дефініції у конкретний механізм навчання історії в ліцеї.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.