РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ МЕДІАОСВІТИ У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ
PDF

Ключові слова

медіаосвіта
медіаграмотність
навчальний план
освітній стандарт
Сполучені Штати Америки
заклади освіти
асоціація медіаосвіти

Як цитувати

Приходькіна, Н. (2019). РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ МЕДІАОСВІТИ У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ. Український Педагогічний журнал, (2), 29–37. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-29-37

Анотація

У матеріалах статті висвітлено досвід розвитку медіаосвіти у Сполучених Штатах Америки. Окреслено передумови впровадження медіаграмотності у заклади освіти США. Проаналізовано підходи провідних дослідників до трактування та вивчення медіаграмотності. Наголошено, що до середини 90-х років ХХ століття 12 штатів США включили в свої освітні стандарти розділи по медіаосвіті та медіаграмотності (Каліфорнія, Нью-Йорк, Міннеаполіс, Нью-Мексико, Техас, Північна Кароліна, Вісконсін, Міннесота і ін.). До 2000 року практично всі штати включили медіаосвіту в навчальні плани своїх шкіл та закладів вищої освіти, заснований Союз «За медіаграмотность Америки». Виокремлено шість основних принципів медіаосвіти, розроблених Національною асоціацією медіаосвіти.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-29-37
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.