УМОВИ РОЗВИТКУ ГНУЧКИХ НАВИЧОК (SOFT SKILLS) ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
PDF

Ключові слова

гнучкі навички
підвищення кваліфікації вчителів
професійна компетентність
професійний стандарт

Як цитувати

Смагіна, Т., & Шуневич, О. (2019). УМОВИ РОЗВИТКУ ГНУЧКИХ НАВИЧОК (SOFT SKILLS) ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ. Український Педагогічний журнал, (2), 73–80. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-73-80

Анотація

У статті досліджено шляхи розвитку гнучких навичок педагогів у системі післядипломної освіти. Із цією метою проаналізовано основні функції, виділені у професійному стандарті «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» на предмет наявності аспектів розвитку гнучких навичок як складової компетентності. Створено чотирьохблокову карту розвитку гнучких навичок (soft skills) педагогів на курсах підвищення кваліфікації. Запропоновано проспекти наскрізних тем з акцентом на розвиток гнучких навичок (soft skills) учителів для використання на курсах підвищення кваліфікації. Сформульовано умови вдосконалення гнучких навичок педагогічних працівників у процесі післядипломної освіти.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-73-80
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.