Анотація
У статті досліджено шляхи розвитку гнучких навичок педагогів у системі післядипломної освіти. Із цією метою проаналізовано основні функції, виділені у професійному стандарті «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» на предмет наявності аспектів розвитку гнучких навичок як складової компетентності. Створено чотирьохблокову карту розвитку гнучких навичок (soft skills) педагогів на курсах підвищення кваліфікації. Запропоновано проспекти наскрізних тем з акцентом на розвиток гнучких навичок (soft skills) учителів для використання на курсах підвищення кваліфікації. Сформульовано умови вдосконалення гнучких навичок педагогічних працівників у процесі післядипломної освіти.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.