Анотація
На основі принципу доповнюваності освітніх парадигм здійснено аналіз теоретичних та практичних аспектів формування світоглядної компетентності особистості у профільній середній освіті засобами інтеграції природничих предметів. Актуальність обраної проблеми полягає у недостатній готовності вчителів природничих предметів до реалізації методологічної складової інтегрованого курсу « Природничі науки. 10-11 клас» в умовах упровадження у вітчизняній освіті компетентнісного підходу, про що свідчать наведені результати опитування. Здійснено аналіз проектів освітніх програм, навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки 10-11 клас» щодо ступеню спрямованості на формування світоглядної компетентності.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.