ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПРОБЛЕМА ІНТЕГРАЦІЇ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ У ПРОФІЛЬНІЙ СЕРЕДНІЙ ОСВІТІ
PDF

Ключові слова

інтеграція
механізми інтеграції
освітня парадигма
світогляд
світоглядна компетентність

Як цитувати

Васильченко, Л., & Ястребова, В. (2019). ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПРОБЛЕМА ІНТЕГРАЦІЇ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ У ПРОФІЛЬНІЙ СЕРЕДНІЙ ОСВІТІ. Український Педагогічний журнал, (2), 81–89. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-81-89

Анотація

На основі принципу доповнюваності освітніх парадигм здійснено аналіз теоретичних та практичних аспектів формування світоглядної компетентності особистості у профільній середній освіті засобами інтеграції природничих предметів. Актуальність обраної проблеми полягає у недостатній готовності вчителів природничих предметів до реалізації методологічної складової інтегрованого курсу « Природничі науки. 10-11 клас» в умовах упровадження у вітчизняній освіті компетентнісного підходу, про що свідчать наведені результати опитування. Здійснено аналіз проектів освітніх програм, навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки 10-11 клас» щодо ступеню спрямованості на формування світоглядної компетентності.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-2-81-89
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.