Анотація
У статті подані результати експериментального дослідження впливу форми тестових завдань та профільної спеціалізації на результати виконання тестів з біології учнями 10 – 11 класів. Показано, що у рівних умовах результати виконання старшокласниками тестів із відкритими та закритими тестовими завданнями відрізняються в середньому на 30 % на користь виконання закритих тестових завдань. Вплив чинників «спеціалізація класу» та «формат тестового завдання» на результати виконання тестів змінюється відповідно до освітнього рівня. Отримані результати підтверджують сформульовану нами гіпотезу про те, що результати виконання тестів залежать не лише від його надійності і валідності, але і від формату тестових завдань, освітнього рівня здобувачів освіти та профільної спеціалізації класів.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.