ШКІЛЬНА ОСВІТА В НІМЕЧЧИНІ ПІСЛЯ «PISA-ШОК»: ВИКЛИКИ ДЛЯ УКРАЇНИ
pdf (English)

Ключові слова

освітня політика
німецька шкільна освіта
міжнародні порівняльні дослідження освітніх досягнень учнів;
«PISA-шок»
реформа освіти
Нова українська школа

Як цитувати

Dzhurylo, A. (2018). ШКІЛЬНА ОСВІТА В НІМЕЧЧИНІ ПІСЛЯ «PISA-ШОК»: ВИКЛИКИ ДЛЯ УКРАЇНИ. Український Педагогічний журнал, (4), 5–12. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-4-5-12

Анотація

Статтю присвячено питанням реформування шкільної освіти і порівняльних досліджень освітніх досягнень учнів, як індикатора успішності освітніх систем. У статті розглядаються освітні реформи в Німеччині, які були викликані суспільним шоком після провальної участі німецьких школярів в PISA з метою імплементації перспективного досвіду ФРН з освітніх реформ та педагогічних інновацій в український освітній простір. Розглядаються реформи української системи освіти в рамках реалізації програми «Нова українська школа», акцентуючи увагу на їх перспективності. Зроблено висновки, що порівняльні дослідження освітніх досягнень учнів не тільки допомагають визначити рівень якості освітніх послуг, а й стимулює уряди до проведення реформ з метою покращений якості освіти.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-4-5-12
pdf (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.