Анотація
Статтю присвячено питанням реформування шкільної освіти і порівняльних досліджень освітніх досягнень учнів, як індикатора успішності освітніх систем. У статті розглядаються освітні реформи в Німеччині, які були викликані суспільним шоком після провальної участі німецьких школярів в PISA з метою імплементації перспективного досвіду ФРН з освітніх реформ та педагогічних інновацій в український освітній простір. Розглядаються реформи української системи освіти в рамках реалізації програми «Нова українська школа», акцентуючи увагу на їх перспективності. Зроблено висновки, що порівняльні дослідження освітніх досягнень учнів не тільки допомагають визначити рівень якості освітніх послуг, а й стимулює уряди до проведення реформ з метою покращений якості освіти.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.