Анотація
У статті представлені результати дослідження проблеми формування економічних понять, що містяться в оновленій навчальній програмі з географії. Дослідницею проаналізовано зміст наукових термінів: «уміння», «прийом», «географічне поняття», «економічне поняття», «методика навчання географії», наводяться визначальні шляхи, етапи та методичні особливості процесу формування наукових понять та виокремлюються рівні сформованості економічних понять у курсі географії ліцею. Авторка статті неодноразово виступала з різними видами діяльності (круглі столи, наукові конференції та семінари, вебінари, вчительська діяльність тощо) щодо методики формування наукових понять, нею створена авторська модель формування наукових понять та захищена дисертація з теми «Формування соціально-економічних понять у старшокласників на уроках географії». Однак ситуація постійно змінюється – оновлений зміст навчальних програм із географії потребує осучаснення й нової компетентнісно орієнтованої методики формування наукових, у нашому випадку, економічних понять. Саме цьому і присвячений зміст статті.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.