ДИНАМІЗМ, ГНУЧКІСТЬ І АВТОНОМНІСТЬ – ТРИ НАРІЖНІ КАМЕНІ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ В ДЕРЖАВІ ІЗРАЇЛЬ
PDF

Ключові слова

система освіти в Державі Ізраїль
школа
математична освіта
інтегрований курс математики
динамізм
гнучкість
автономність

Як цитувати

Васильєва, Д. (2018). ДИНАМІЗМ, ГНУЧКІСТЬ І АВТОНОМНІСТЬ – ТРИ НАРІЖНІ КАМЕНІ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ В ДЕРЖАВІ ІЗРАЇЛЬ. Український Педагогічний журнал, (3), 20–25. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-20-25

Анотація

У статті здійснено аналіз системи освіти в Державі Ізраїль. Коротко висвітлено історію формування системи освіти в умовах розвитку державності та функціонування багатонаціональної держави. Розглянуто цілі та завдання математичної освіти в школах Ізраїлю та розкрито сутність її основних тенденцій на сучасному етапі. Подано коротку характеристику навчальних програм з математики та основних змістових ліній шкільного курсу математики у школах різних рівнів. Проаналізовано особливості змістового наповнення навчальних програм з математики для початкової, середньої та старшої школи. Розглянуто конкретні приклади організації навчання математики в школах різних рівнів і статусів. Запропоновано шляхи реалізації позитивного досвіду системи освіти Ізраїлю для організації навчання математики в освітніх закладах України

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-20-25
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.