Анотація
У статті розглядається проблема професійної підготовки фармацевтів у Канаді, визначаються організаційні засади здійснення цього процесу. Аналізується навчальний план підготовки майбутніх фармацевтів для отримання ступеня бакалавра природничих наук у галузі фармацевтики в університеті Альберти. Визначаються необхідні умови для отримання ступеня доктора фармацевтики. З’ясовано, що програми професійної підготовки фармацевтів у Канаді спрямовані на підготовку компетентних фахівців, які відповідають швидким змінам у професії та соціальним потребам, розширюють свою роль та обов’язки перед суспільством. Обґрунтовано важливість подальшого вивчення організаційних засад, а також форм і методів професійної підготовки фармацевтів у Канаді з метою визначення прогресивних ідей досвіду цієї країни, які можна застосувати в освітньому просторі України.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.