ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ СЛОВАЧЧИНИ, ЧЕХІЇ, ПОЛЬЩІ
PDF (English)

Ключові слова

іноземна мова на немовних спеціальностях
проблема викладання
вища освіта Словаччини
Чехії
Польщі

Як цитувати

Петрушкова A. (2018). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ СЛОВАЧЧИНИ, ЧЕХІЇ, ПОЛЬЩІ. Український Педагогічний журнал, (3), 40–46. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-40-46

Анотація

У статті авторкою досліджено теоретико-методологічні аспекти викладання іноземної мови на немовних спеціальностях у вищих навчальних закладах Словаччини, Чехії, Польщі. Зокрема, описано сучасні підходи викладання іноземної мови у закладах вищої освіти цих країн. За результатами аналізу наукових праць словацьких, чеських і польських вчених були виокремлені такі основні проблеми викладання як: 1) електронне навчання в ESP; 2) якість викладання та вивчення іноземної мови; 3) методологія CLIL; 4) методологія ESP; 5) підготовка вчителя ESP та його професійний розвиток. З огляду на ці проблеми, було визначено та обґрунтовано особливості викладання іноземної мови у вищих навчальних закладах Словаччини, Чехії, Польщі. Проаналізовано наукові праці, у яких роглядалися зазначені проблеми, та окреслено перспективи подальших досліджень

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-40-46
PDF (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.