СОЦІАЛЬНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО В СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
PDF

Ключові слова

система загальної середньої освіти
розвиток
соціальне співробітництво
педагогіка соціального співробітництва
компонентний склад і функції соціального співробітництва в системі загальної середньої освіти

Як цитувати

Топузов, О. (2018). СОЦІАЛЬНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО В СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Український Педагогічний журнал, (3), 47–59. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-47-59

Анотація

У статті розглянуто складну й актуальну проблему соціального співробітництва у вітчизняній системі загальної середньої освіти, вирішення якої сприятиме розвитку освіти в Україні. Автор зосереджує увагу на теоретико-методичних засадах соціального співробітництва між основними учасниками та зацікавленими сторонами щодо успішної реалізації освітнього процесу в українській школі: вчителями (педагогічними працівниками), учнями та їхніми сім’ями, представниками громади, роботодавцями, органами державної влади та місцевого самоврядування. Наведено визначення поняття «соціальне співробітництво в системі загальної середньої освіти», уведене автором у науковий обіг. Окреслено й обґрунтовано рівні й організаційні форми соціального співробітництва в системі загальної середньої освіти. Виділено й охарактеризовано суб’єктів, розглянуто компонентний склад зазначеної діяльності. Визначено та обґрунтовано функціональне призначення, сукупність зовнішніх проявів соціального співробітництва в системі загальної середньої освіти, що впливатимуть на її розвиток.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-47-59
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.