Анотація
У статті розглянуто складну й актуальну проблему соціального співробітництва у вітчизняній системі загальної середньої освіти, вирішення якої сприятиме розвитку освіти в Україні. Автор зосереджує увагу на теоретико-методичних засадах соціального співробітництва між основними учасниками та зацікавленими сторонами щодо успішної реалізації освітнього процесу в українській школі: вчителями (педагогічними працівниками), учнями та їхніми сім’ями, представниками громади, роботодавцями, органами державної влади та місцевого самоврядування. Наведено визначення поняття «соціальне співробітництво в системі загальної середньої освіти», уведене автором у науковий обіг. Окреслено й обґрунтовано рівні й організаційні форми соціального співробітництва в системі загальної середньої освіти. Виділено й охарактеризовано суб’єктів, розглянуто компонентний склад зазначеної діяльності. Визначено та обґрунтовано функціональне призначення, сукупність зовнішніх проявів соціального співробітництва в системі загальної середньої освіти, що впливатимуть на її розвиток.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.