Анотація
У статті виділено, обґрунтовано й охарактеризовано чинники розвитку загальної середньої освіти, подано класифікацію цих чинників. Для здійснення цієї класифікації застосовувалися декілька основ (ознак), першою з яких є походження цих чинників: поділ на внутрішні (спричинені або локалізовані в самій системі загальної середньої освіти) і зовнішні. Зовнішні за територіальною ознакою розподілено на внутрішньодержавні (виникають і діють в межах держави) й міжнародні (виникають і діють на загальносвітовому (глобалізація) та міждержавному рівнях). Підставою для поділу стали сфери державного (міжнародного) життя: політико-правова, науково-технічна, економічна, соціально-економічна, демографічна, соціокультурна, освітня, соціально-психологічна, екологічна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.