СИНЕРГЕТИЧНИЙ ДИСКУРС ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ
PDF

Переглядів анотації: 16

Ключові слова

синергетика
професійно-творча самореалізація
учитель
професійна Я-концепція
авторська педагогічна система

Як цитувати

Остапчук, О. (2018). СИНЕРГЕТИЧНИЙ ДИСКУРС ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ. Український Педагогічний журнал, (2), 42–50. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/487

Анотація

У статті пропонується синергетичний дискурс проблеми професійно-творчої самореалізації учителя. На основі принципів синергетики вивчається динамічність, стабільність та ієрархічність професійної самореалізації вчителя як відкритої, складної системи; аргументується нелінійний характер взаємозв’язку особистісного та проективного компонентів педагогічної самореалізації; розкривається механізм впливу самореалізації вчителя на якісні трансформації освітньої системи; зіставляються рівноважна й динамічна моделі професійної самореалізації вчителя; уточнюється сутність понять «професійно-творча самореалізація вчителя», «професійна Я-концепція вчителя», «педагогічний досвід», «авторська педагогічна система»; обґрунтовується авторська позиція щодо доцільності розширення свободи вибору педагогам-практикам в ефективному розв’язанні професійних завдань.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.