МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ НА ОСНОВІ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ
PDF

Переглядів анотації: 17

Ключові слова

диференційований підхід
дидактичні матеріали
урок географії
фактори

Як цитувати

Гончарова, Н. (2018). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ НА ОСНОВІ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ. Український Педагогічний журнал, (2), 68–74. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/490

Анотація

У статті виокремлено фактори, що впливають на диференційований підхід до використання дидактичних матеріалів у процесі навчання географії: рівень підготовки вчителя й учнів, тип і структура уроку, індивідуальні особливості учнів, навчально-методичне забезпечення кабінету географії засобами навчання, використання інформаційно-комунікаційних технологій. У статті наведено приклади використання різних видів дидактичного матеріалу на уроці географії в сьомому класі з урахуванням структури уроку, а саме під час вивчення нового навчального матеріалу.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.