МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ НА ОСНОВІ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ
PDF

Ключові слова

диференційований підхід
дидактичні матеріали
урок географії
фактори

Як цитувати

Гончарова, Н. (2018). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ НА ОСНОВІ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ. Український Педагогічний журнал, (2), 68–74. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/490

Анотація

У статті виокремлено фактори, що впливають на диференційований підхід до використання дидактичних матеріалів у процесі навчання географії: рівень підготовки вчителя й учнів, тип і структура уроку, індивідуальні особливості учнів, навчально-методичне забезпечення кабінету географії засобами навчання, використання інформаційно-комунікаційних технологій. У статті наведено приклади використання різних видів дидактичного матеріалу на уроці географії в сьомому класі з урахуванням структури уроку, а саме під час вивчення нового навчального матеріалу.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.