Анотація
У статті розглянуто компоненти методики формування в учнів основної школи політехнічного складника предметної компетентності з фізики, впровадження якої спрямоване на підвищення якості фізичної та політехнічної освіти учнів основної школи, їх професійне самовизначення. Одним із важливих елементів запропонованої методики формування політехнічного складника предметної компетентності з фізики є її навчальнометодичне забезпечення. Створені навчальні підручники та посібники реалізують оновлений зміст, визначений навчальною програмою з фізики для основної школи. Запропонована система форм організації політехнічної освіти спрямована на професійне самовизначення школярів, дає змогу виявити конструкторські, комунікативні, дослідницькі та інші здібності, проявити когнітивні уміння та навички, сприяє формуванню предметної та ключових компетентностей учнів.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.