МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПОЛІТЕХНІЧНОГО СКЛАДНИКА ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З ФІЗИКИ
PDF

Ключові слова

предметна компетентність
політехнічна освіта
методика навчання
фізика
основна школа

Як цитувати

Сіпій, В. (2018). МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПОЛІТЕХНІЧНОГО СКЛАДНИКА ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З ФІЗИКИ. Український Педагогічний журнал, (2), 83–88. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/492

Анотація

У статті розглянуто компоненти методики формування в учнів основної школи політехнічного складника предметної компетентності з фізики, впровадження якої спрямоване на підвищення якості фізичної та політехнічної освіти учнів основної школи, їх професійне самовизначення. Одним із важливих елементів запропонованої методики формування політехнічного складника предметної компетентності з фізики є її навчальнометодичне забезпечення. Створені навчальні підручники та посібники реалізують оновлений зміст, визначений навчальною програмою з фізики для основної школи. Запропонована система форм організації політехнічної освіти спрямована на професійне самовизначення школярів, дає змогу виявити конструкторські, комунікативні, дослідницькі та інші здібності, проявити когнітивні уміння та навички, сприяє формуванню предметної та ключових компетентностей учнів.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.