ДОСВІД РОЗВИТКУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄС – ДЖЕРЕЛО МОДЕРНІЗАЦІЇ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
pdf

Ключові слова

початкова освіта
Європейський Союз
тенденція
рекомендації
змістовий рівень
організаційний рівень
управлінський рівень

Як цитувати

Ярова, О. (2018). ДОСВІД РОЗВИТКУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄС – ДЖЕРЕЛО МОДЕРНІЗАЦІЇ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Український Педагогічний журнал, (1), 31–37. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/503

Анотація

У статті розглядаються основні напрями реформування початкової освіти в державахчленах ЄС у ХХІ столітті та можливості використання позитивного європейського досвіду в розбудові нової української школи. Аналіз спільних тенденцій розвитку шкільництва в країнах Спільноти та європейський вектор освітньої політики України дають підстави для обґрунтування рекомендацій щодо модернізації національної початкової освіти. Рекомендації структуровано за трьома рівнями (змістовий, організаційний, управлінський) з метою системного охоплення проблемних питань.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.