НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
pdf

Ключові слова

емпіричні прогнози
прогнозні дані
Нова українська школа
реформа загальної середньої освіти

Як цитувати

Онищук, Л. (2018). НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Український Педагогічний журнал, (1), 47–53. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/505

Анотація

У статті висвітлено дані емпіричного прогнозу – випереджувальної інформації суб’єктів управління різних рівнів (директорів шкіл, їхніх заступників, вчителів, учнів, батьківської громадськості) про розвиток Нової української школи, одержані шляхом використання методу екстраполяції поточної інформації, знань про минуле й теперішнє. У формі теоретичних положень представлено результати наукового опрацювання даних емпіричного прогнозу, які за умови уведення в дію активного чинника – Закону України «Про освіту» – та його дотримання суб’єктами управління різних рівнів, зміни суспільної свідомості, підвищення уваги громадськості та владних структур до проблем Нової української школи й успішної реалізації системних змін, передбачених реформою загальної середньої освіти, стануть одним із засобів переведення декларацій і теоретичних абстракцій у практичну площину, призведуть до зміцнення її ідентичності, посилення її позиції в суспільстві, державі та за її межами.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.