Анотація
У статті висвітлено дані емпіричного прогнозу – випереджувальної інформації суб’єктів управління різних рівнів (директорів шкіл, їхніх заступників, вчителів, учнів, батьківської громадськості) про розвиток Нової української школи, одержані шляхом використання методу екстраполяції поточної інформації, знань про минуле й теперішнє. У формі теоретичних положень представлено результати наукового опрацювання даних емпіричного прогнозу, які за умови уведення в дію активного чинника – Закону України «Про освіту» – та його дотримання суб’єктами управління різних рівнів, зміни суспільної свідомості, підвищення уваги громадськості та владних структур до проблем Нової української школи й успішної реалізації системних змін, передбачених реформою загальної середньої освіти, стануть одним із засобів переведення декларацій і теоретичних абстракцій у практичну площину, призведуть до зміцнення її ідентичності, посилення її позиції в суспільстві, державі та за її межами.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.