МЕТОДИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ ЗДОБУВАЧІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
pdf

Переглядів анотації: 12

Ключові слова

методика навчання географії
наукова картина світу
особистісно-компетентнісна модель навчання
предметна географічна компетентність
якість географічної освіти

Як цитувати

Надтока, О. (2018). МЕТОДИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ ЗДОБУВАЧІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Український Педагогічний журнал, (1), 61–67. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/507

Анотація

У статті розглянуто актуальні питання, які стосуються проблематики формування наукової картини світу у здобувачів загальної середньої освіти. Одним із її сегментів визначено географічну картину світу, яка дає змогу на особистісному рівні сприймати процеси, що відбуваються у навколишньому природному середовищі та суспільстві. Виокремлено роль особистісно-компетентнісного навчання у плані становлення наукової картини світу учнів (учениць) закладів загальної середньої освіти та у плані покращення якості географічної освіти. У статті акцентовано увагу на тому, що наукова картина світу, завдяки своїм функціям – відображуючій та системоутворюючій, відіграє роль своєрідної основи для наукового пошуку, і таким чином є одним із важливих шляхів пізнання дійсності кожною особистістю через портал освіти

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.