Анотація
У статті розкрито поняття й сутність навчальних стратегій у процесі оволодіння учнями читанням другою або іноземною мовою на різних ступенях навчання, зокрема у початковій школі. Розглянуто різні підходи до трактування концептів «навчальні стратегії» і «стратегії навчання іншомовного читання» у науковій та словниковій літературі. Визначено й охарактеризовано окремі стратегії оволодіння іншомовним читанням учнями молодшого шкільного віку, які, на наш погляд, є ефективними й доцільними для використання у вітчизняній початковій школі. Значну увагу приділено характеристиці стратегій, які доцільно використовувати для навчання школярів різних видів читання, а також для поетапної роботи з текстом.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.