СТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ЧИТАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
pdf

Ключові слова

навчальні стратегії
іншомовне читання
початкова школа
учні молодшого шкільного віку

Як цитувати

Полонська, Т. (2018). СТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ЧИТАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Український Педагогічний журнал, (1), 85–92. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/510

Анотація

У статті розкрито поняття й сутність навчальних стратегій у процесі оволодіння учнями читанням другою або іноземною мовою на різних ступенях навчання, зокрема у початковій школі. Розглянуто різні підходи до трактування концептів «навчальні стратегії» і «стратегії навчання іншомовного читання» у науковій та словниковій літературі. Визначено й охарактеризовано окремі стратегії оволодіння іншомовним читанням учнями молодшого шкільного віку, які, на наш погляд, є ефективними й доцільними для використання у вітчизняній початковій школі. Значну увагу приділено характеристиці стратегій, які доцільно використовувати для навчання школярів різних видів читання, а також для поетапної роботи з текстом.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.