Анотація
У статті з’ясовано основні поняття, наукові підходи та засадничі положення американських вчених щодо проблеми диференціації навчання та її забезпечення в системі середньої шкільної освіти США. Диференціація навчання трактується як організація навчально-виховного процесу з урахуванням індивідуальних здібностей учнів одного класу і розглядається у двох значеннях: як навчання, що здійснюють учителі стосовно дітей (differentiated instruction), і навчання, що здійснюється учнями (differentiated learning). Теоретично обґрунтовано, що концептуальний підхід і практична технологія планування та реалізації курикулуму і навчального процесу, який базується на усвідомленні відмінностей між школярами, максимально задовольняють навчальні потреби кожного окремого учня та забезпечують його індивідуальний розвиток і особистісний успіх. Сформульовано основні рекомендації американських науковців для успішного практичного застосування диференціації у навчальному процесі.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.