СОЦІАЛЬНІ, ПОЛІТИЧНІ ТА ЕКОНОМІЧНІ ФАКТОРИ ШКІЛЬНОГО ОНОВЛЕННЯ В КНР
PDF (English)

Ключові слова

реорганізація школи
оновлення школи
реформування школи
шкільна освіта
Китай
державний план

Як цитувати

Пироженко P. (2017). СОЦІАЛЬНІ, ПОЛІТИЧНІ ТА ЕКОНОМІЧНІ ФАКТОРИ ШКІЛЬНОГО ОНОВЛЕННЯ В КНР. Український Педагогічний журнал, (2), 21–26. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/530

Анотація

У статті аналізуються соціальні, політичні та економічні чинники реформування школи в Китаї; розкриваються політичні, економічні та соціальні процеси в Китаї з 70-х років XX-го століття до наших днів. Радикальна реорганізація системи освіти в Китаї почалася наприкінці 70-х років з метою підвищення якості освіти. Ще одна причина реорганізації системи освіти полягала в тому, щоб дати можливість всім китайським громадянам вчитися в школі, оскільки багато хто з них не мали такої можливості в минулому. У 2010 році було прийнято останній «Державний план по відновленню та розвитку освіти в Китаї на період з 2010 по 2020 рік». У статті також пояснюються методи та основні ідеї оновлення школи.

PDF (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.