Анотація
У статті аналізуються соціальні, політичні та економічні чинники реформування школи в Китаї; розкриваються політичні, економічні та соціальні процеси в Китаї з 70-х років XX-го століття до наших днів. Радикальна реорганізація системи освіти в Китаї почалася наприкінці 70-х років з метою підвищення якості освіти. Ще одна причина реорганізації системи освіти полягала в тому, щоб дати можливість всім китайським громадянам вчитися в школі, оскільки багато хто з них не мали такої можливості в минулому. У 2010 році було прийнято останній «Державний план по відновленню та розвитку освіти в Китаї на період з 2010 по 2020 рік». У статті також пояснюються методи та основні ідеї оновлення школи.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.