РЕФЛЕКСИВНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ У ЦЕНТРАХ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У НІМЕЧЧИНІ
PDF

Ключові слова

рефлексивний підхід
рефлексивна компетентність
рефлексивні уміння
рефлексивне навчання
форми та методи рефлексивного навчання
Центр педагогічної освіти

Як цитувати

Пасічник, Л. (2017). РЕФЛЕКСИВНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ У ЦЕНТРАХ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У НІМЕЧЧИНІ. Український Педагогічний журнал, (2), 41–47. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/533

Анотація

У статті розкривається суть рефлексивного підходу до розвитку професійної компетентності вчителів у Центрах педагогічної освіти в Німеччині. Проаналізовано погляди німецьких учених щодо розвитку рефлексивної компетентності учителів. Охарактеризовано форми і методи рефлексивного навчання вчителів упродовж трьох фаз підготовки

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.