РЕФЛЕКСИВНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ У ЦЕНТРАХ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У НІМЕЧЧИНІ
PDF

Переглядів анотації: 26

Ключові слова

рефлексивний підхід
рефлексивна компетентність
рефлексивні уміння
рефлексивне навчання
форми та методи рефлексивного навчання
Центр педагогічної освіти

Як цитувати

Пасічник, Л. (2017). РЕФЛЕКСИВНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ У ЦЕНТРАХ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У НІМЕЧЧИНІ. Український Педагогічний журнал, (2), 41–47. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/533

Анотація

У статті розкривається суть рефлексивного підходу до розвитку професійної компетентності вчителів у Центрах педагогічної освіти в Німеччині. Проаналізовано погляди німецьких учених щодо розвитку рефлексивної компетентності учителів. Охарактеризовано форми і методи рефлексивного навчання вчителів упродовж трьох фаз підготовки

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.