МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ЯК РЕСУРС РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ
PDF

Ключові слова

компетентність
система
міжпредметні зв’язки
типи міжпредметних завдань
літературне читання

Як цитувати

Савченко, О. (2017). МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ЯК РЕСУРС РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Український Педагогічний журнал, (2), 48–57. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/534

Анотація

Обґрунтовано сутність поняття міжпредметні зв’язки, їх функції у навчальному процесі сучасної початкової школи; охарактеризовано концептуальні засади розроблення та застосування міжпредметних зв’язків на уроках літературного читання, окреслено термінологічне поле дослідження (системний підхід, система, компетентнісний підхід, компетентність). Визначено лінії зв’язків літературного читання з іншими предметами початкової освіти (українська мова, мистецтво, «Я у світі», природознавство). Обґрунтовано три типи міжпредметних завдань, які відповідають дидактичній структурі компетентностей: знаннєвий, діяльнісний, за ціннісними орієнтирами

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.