РЕФОРМИ З ПОДОВЖЕННЯ ТРИВАЛОСТІ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄС: З ДОСВІДУ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ
PDF

Ключові слова

тривалість шкільної освіти
країни ЄС
Україна
реформи

Як цитувати

Локшина, О. (2017). РЕФОРМИ З ПОДОВЖЕННЯ ТРИВАЛОСТІ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄС: З ДОСВІДУ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ. Український Педагогічний журнал, (3), 43–53. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/546

Анотація

Наголошено на актуальності для України в умовах кардинальних реформ загальної середньої освіти вивчення досвіду зарубіжних, передусім європейських країн; розкрито перманентний характер структурних трансформацій у секторі шкільної освіти в країнах Європи; охарактеризовано підходи країн ЄС до реформ з подовження шкільної освіти в умовах глобалізації; зроблено висновок як про універсальний характер тенденції подовження тривалості навчання, так і варіативність моделей, що використовують країни з урахуванням національної специфіки.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.