Анотація
У статті охарактеризовано сутність та структуру компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для PR-діяльності. Метою статті є визначення критеріїв, показників та рівнів сформованості компетентності майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для PR-діяльності. Констатовано, що встановлення основних пріоритетів розвитку вищої освіти з акцентом на вимозі формування у випускників навичок, необхідних на ринку праці, сприяє зміні уявлення про професійну компетентність майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю, які відповідно до сучасних вимог роботодавців повинні володіти компетентністю у підготовці матеріалів для PR-діяльності. Зазначено, що компонентами компетентності підготовки матеріалів для PR-діяльності є: ціннісний, когнітивний, технологічний, оцінково-результативний. Розкрито загальні положення діагностики рівнів сформованості компетентності у підготовці матеріалів для PR-діяльності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у процесі професійної підготовки, до яких зараховано уточнення критеріїв, показників та опис рівнів сформованості означеної компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.