КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
PDF

Переглядів анотації: 13

Ключові слова

прогнозування
комплексний підхід
розвиток повної загальної середньої освіти
комплексність
об’єкти, методи і засоби прогнозування

Як цитувати

Гораш, К. (2017). КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Український Педагогічний журнал, (4), 52–59. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/565

Анотація

У статті висвітлено роль прогнозування на сучасному етапі реформування освіти України; обґрунтовано застосування комплексного підходу до прогнозування розвитку повної загальної середньої освіти, зокрема до визначення й відбору об’єктів, методів і способів прогнозування. Автор розглядає комплексність як одну з ключових умов розроблення якісних прогнозів розвитку повної загальної середньої освіти та окремих освітніх об’єктів прогнозування (тенденцій, явищ, процесів, суб’єктів освітнього (педагогічного) процесу, навчального закладу тощо).

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.