РОЗВИТОК НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ ЗНЗ ТА ЙОГО СТРУКТУРНІ МЕТОДОЛОГІЧНІ СКЛАДНИКИ
PDF

Переглядів анотації: 19

Ключові слова

загальна середня школа
теорія й технології наукового управління ЗНЗ
дисертаційні дослідження проблем управління
методологія управління
структура і зміст
тенденції реформування загальної середньої освіти
менеджмент у сфері освіти
управління ЗНЗ як система
напрями розвитку досліджень управління ЗНЗ

Як цитувати

Ситар, І. (2017). РОЗВИТОК НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ ЗНЗ ТА ЙОГО СТРУКТУРНІ МЕТОДОЛОГІЧНІ СКЛАДНИКИ. Український Педагогічний журнал, (4), 81–87. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/569

Анотація

У статті розглянуто узагальнені надбання дисертаційних досліджень вітчизняних науковців проблем теорії та практики управління ЗНЗ, які було здійснено за останні 25 років. У статті наведено показники кількості та головні напрями досліджень наукових проблем управління ЗНЗ в Україні. Матеріали статті розкривають структуру і зміст методології управління, характерні тенденції з реформування середньої освіти та управління школою на шляху їх здійснення. А також становлення та вдосконалення теорії та технологій ефективного керівництва в процесі розвитку наукової школи управління ЗНЗ в Україні в другій половині ХХ – перших десятиліть ХХІ століття.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.