Анотація
У статті висвітлено питання особливостей формування базових і предметних компетентностей учнів старших класів загальноосвітньої школи у процесі навчання географії. Відображено окремі результати проведеного моніторингового дослідження реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання географії в загальноосвітніх навчальних закладах Путивльського та Тростянецького районів Сумської області. Проаналізовано сформованість базових і предметних компетентностей в учнів 10-х класів, що взяли участь у моніторинговому дослідженні. Співставлено дані оцінки вчителями та самооцінки – учнями рівня сформованості у респондентів географічних компетентностей. Визначено чинники, які впливають на формування предметних компетентностей учнів у проце сі навчання географії в школі.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.