ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БАЗОВИХ І ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ
PDF

Переглядів анотації: 14

Ключові слова

компетенції
базові та предметні компетентності
компетентнісний підхід до навчання географії

Як цитувати

Удовиченко, І. (2017). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БАЗОВИХ І ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ. Український Педагогічний журнал, (4), 88–96. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/570

Анотація

У статті висвітлено питання особливостей формування базових і предметних компетентностей учнів старших класів загальноосвітньої школи у процесі навчання географії. Відображено окремі результати проведеного моніторингового дослідження реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання географії в загальноосвітніх навчальних закладах Путивльського та Тростянецького районів Сумської області. Проаналізовано сформованість базових і предметних компетентностей в учнів 10-х класів, що взяли участь у моніторинговому дослідженні. Співставлено дані оцінки вчителями та самооцінки – учнями рівня сформованості у респондентів географічних компетентностей. Визначено чинники, які впливають на формування предметних компетентностей учнів у проце сі навчання географії в школі.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.