РОЗВИТОК УМІНЬ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 7–9-х КЛАСІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
PDF

Переглядів анотації: 25

Ключові слова

критичне мислення
уміння критичного мислення
технологія розвитку критичного мислення
навчання іноземної мови
навчання англійської мови

Як цитувати

Ільчук, І. (2017). РОЗВИТОК УМІНЬ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 7–9-х КЛАСІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Український Педагогічний журнал, (4), 119–127. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/574

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку критичного мислення під час навчання іноземної мови. Виділено й описано характерні особливості реалізації технології розвитку критичного мислення учнів у процесі навчання іноземної мови, зумовлені насамперед специфікою предмета. Досліджено проблему реалізації методів технології розвитку критичного мислення під час навчання іноземної мови на прикладі уроків англійської мови у 7–9-х класах загальноосвітніх навчальних закладів. Наведено приклади застосування методів технології із зазначенням мети їх використання відповідно до етапу уроку та цілей уроку загалом. Доведено, що включення технології розвитку критичного мислення у процес навчання іноземної мови можливе за умови пристосування загальнодидактичних методів технології до предмета із врахуванням його специфіки.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.