РОЗВИТОК УМІНЬ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 7–9-х КЛАСІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
PDF

Ключові слова

критичне мислення
уміння критичного мислення
технологія розвитку критичного мислення
навчання іноземної мови
навчання англійської мови

Як цитувати

Ільчук, І. (2017). РОЗВИТОК УМІНЬ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 7–9-х КЛАСІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Український Педагогічний журнал, (4), 119–127. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/574

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку критичного мислення під час навчання іноземної мови. Виділено й описано характерні особливості реалізації технології розвитку критичного мислення учнів у процесі навчання іноземної мови, зумовлені насамперед специфікою предмета. Досліджено проблему реалізації методів технології розвитку критичного мислення під час навчання іноземної мови на прикладі уроків англійської мови у 7–9-х класах загальноосвітніх навчальних закладів. Наведено приклади застосування методів технології із зазначенням мети їх використання відповідно до етапу уроку та цілей уроку загалом. Доведено, що включення технології розвитку критичного мислення у процес навчання іноземної мови можливе за умови пристосування загальнодидактичних методів технології до предмета із врахуванням його специфіки.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.