ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
PDF

Переглядів анотації: 11

Ключові слова

розвиток загальної середньої освіти
освітньо-педагогічне прогнозування
теоретична модель прогнозування

Як цитувати

Пузіков, Д. (2017). ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Український Педагогічний журнал, (4), 128–137. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/575

Анотація

У статті подано й обґрунтовано авторську теоретичну модель прогнозування розвитку загальної середньої освіти. Визначено й обґрунтовано компонентний склад означеної моделі (управлінський, інформаційний, методичний, ресурсний, процесуально-діяльнісний, результативний компоненти). Виділено й охарактеризовано ієрархію суб’єктів управління загальною середньою освітою, які здійснюватимуть прогнозування її розвитку. Виділено об’єкти прогнозування розвитку загальної середньої освіти, які скоординовано з його суб’єктами. Подано циклічний алгоритм прогнозування розвитку загальної середньої освіти, який складається з десяти послідовних етапів: початково-програмний, аналітико-діагностувальний, прогнозного фону, базової моделі, пошукового прогнозу, нормативного прогнозу, верифікації, обговорення, результативний, коригувальний. Визначено та обґрунтовано функції теоретичної моделі прогнозування розвитку загальної середньої освіти.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.