РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ПІДТРИМКИ СТУДЕНТІВ У ЦЕНТРАХ АКАДЕМІЧНОГО УСПІХУ В УНІВЕРСИТЕТАХ США
PDF
HTML

Ключові слова

вища освіта
університет
центри академічного успіху в університетах в США
технологія
технологія підтримки здобувачів вищої освіти
тьюторство
академічний коучинг
додаткове навчання
менторство

Як цитувати

Цимбалюк, С. (2024). РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ПІДТРИМКИ СТУДЕНТІВ У ЦЕНТРАХ АКАДЕМІЧНОГО УСПІХУ В УНІВЕРСИТЕТАХ США. Український Педагогічний журнал, (2), 70–78. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/745

Анотація

У статті представлено результати дослідження результативності застосування технологій підтримки здобувачів вищої освіти, а саме: тьюторства, додаткового навчання, академічного коучингу та менторства. Ці технології використовують Центри академічного успіху в університетах США з метою покращення навчальних досягнень, скорочення відсіву студентів, допомоги у виборі курсу та орієнтуванні з питань, що стосуються навчання. Результати дослідження показують, що тьюторство та додаткове навчання є високоефективними технологіями, що сприяють міцному засвоєнню матеріалів дисциплін. Технологія тьюторства використовується у формі тьюторства ровесників, тобто викладачами курсу є студенти старших курсів. Такий вид співпраці приносить користь як і студентам так і викладачам-старшокурсникам. Виявлено, що додаткове навчання використовується для курсів, що традиційно вважаються складними для вивчення (органічна хімія, генетика, біологія, фізика). Встановлено, що після проходження курсу додаткового навчання здобувачі вищої освіти, які регулярно відвідували заняття, покращили свої знання на рівень вище, тобто перейшли з середнього до високого або з низького до середнього рівня. Академічний коучинг є новою технологією підтримки студентів, незважаючи на це, ця технологія користується широкою популярністю у Центрах. Академічний коучинг спрямований на розкриття потенціалу та набуття навичок, які необхідні для успішного завершення курсу навчання. Результатом роботи з академічним коучем є збільшення відсотку утримання здобувачів освіти. Статистичні дані щодо ефективності менторства у вищій освіті відсутні, але є ряд досліджень, які доводять цінність цієї технології для соціальної адаптації та інтегрування в студентську спільноту. Менторство слугує інструментом навчання та розвитку, що включає обмін досвідом між ментором та менті. Ця технологія сприяє подоланню труднощів, які виникають під час навчання.

Проведене дослідження наголошує на ефективності застосування технологій підтримки здобувачів вищої освіти, таких як: тьюторство, додаткове навчання, академічний коучинг та менторство та підтверджує необхідність подальшого вивчення цих технологій з метою імплементації в українські заклади вищої освіти.

PDF
HTML

Посилання

Братко М. (2022). Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 37 (1), 6–13.

Братко М., Цимбалюк С. (2023). Актуальний стан та тренди вищої освіти США. Інноваційна педагогіка. Вип. 64. Том 1. 112–119.

Academic Resource Center at Harvard University. Retrieved from: https://academicresourcecenter.harvard.edu/

Academic Support and Access Center. American University Washington, DC. https://www.american.edu/provost/academic-access/

Adams T., Osborne J., & Parlier, R. (2019). Assessing Impact of Academic Interventions through Student Perceptions of Academic Success. https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1214727.pdf

Adebola O. (2021). Supplemental Instruction as a Tool for Students' Academic Performance in Higher Education. Journal of Culture and Values in Education. 4. https://doi.org/10.46303/jcve.2021.4.

Annual Report 2019–2020. Student Success Center University of South Carolina.

Bettinger, E. P., & Baker, R. B. (2014). The Effects of Student Coaching: An Evaluation of a Randomized Experiment in Student Advising. Educational Evaluation and Policy Analysis, 36(1), 3–19. https://doi.org/10.3102/0162373713500523

Carnegie Mellon University. Student Academic Success Center. https://www.cmu.edu/student-success/programs/supp-inst.html

Deil-Amen, R., and J. E. Rosenbaum. (2003). The Social Prerequisites of Success: Can College Structure Reduce the Need for Social Know-How? The Annals of the American Academy of Political and Social Science, 586 (1), 120–143. https://doi.org/10.1177/0002716202250216

Eby, L. T., & Dolan, E. L. (2015). Mentoring in postsecondary education and organizational settings. In P. J. Hartung, M. L. Savickas, & W. B. Walsh (Eds.), APA handbook of career intervention. American Psychological Association, 2, 383–395. https://doi.org/10.1037/14439-028

Elkins, S. A., J. M. Braxton, and G. W. James. (2000). Tinto’s Separation Stage and Its Influence on First-Semester College Student Persistence. Research in Higher Education, 41 (2), 251–268. https://doi.org/10.1023/A:1007099306216

Goldrick-Rab, S. (2010). Challenges and Opportunities for Improving Community College Student Success. Review of Educational Research, 80 (3), 437–469. https://doi.org/10.3102/0034654310370163

Irimie, S. (2010). Mentoring and Tutoring the Student Support Services Context. Review of International Comparative Management, Vol. 11(1).

Kuh, G. D., J. Kinzie, J. A. Buckley, B. K. Bridges, and J. C. Hayek. (2006). What Matters to Students Success: A Review of the Literature. Washington, DC: National Postsecondary Education Cooperative.

National Center for Education Statistics. Undergraduate Retention and Graduation Rates. https://nces.ed.gov/programs/coe/indicator/ctr/undergrad-retention-graduation

Nieuwerburgh van Ch. (2012). Coaching in Education: An Overview. Routledge. 21p. eBook ISBN9780429473036

Rheinheimer D., Grace-Odeleye B., Francois G., & Kusorgbor C. (2010). Learning Assistance Review, Vol. 15 (1), 23–34.

Sneyers E., & De Witte K. (2018). Interventions in higher education and their effect on student success: a meta-analysis, Educational Review, 70 (2), 208–228. https://doi.org/10.1080/00131911.2017.1300874

Student Success Center. (2018). Comprehensive Assessment Report. studentsuccess.utk.edu/assessment.

Tinoco-Giraldo H, Torrecilla Sánchez EM, García-Peñalvo FJ. (2020). E-Mentoring in Higher Education: A Structured Literature Review and Implications for Future Research. Sustainability, 12(11), 4344. https://doi.org/10.3390/su12114344

Topping, K. J. (2015). Peer Tutoring: old Method, New Developments / Tutoría Entre Iguales: Método Antiguo, Nuevos Avances. Infancia y Aprendizaje, 38 (1), 1–29. https://doi.org/10.1080/02103702.2014.996407.

Topping, K.J., Dehkinet, R., Blanch, S., Corcelles, M., Duran, D. (2013). Paradoxical effects of feedback in international online reciprocal peer tutoring. Computer Educаtion, 61, 225–231.

What is Supplemental Instruction. (2023). https://ung.edu/supplemental-instruction/

Wilmot, J., & Telang, N. K. (2017). Assessment of supplemental instruction programming on first-year academic success. Conference proceedings of American Society of Engineering Education, Annual conference Columbus, Ohio.

Academic Resource Center at Harvard University. https://academicresourcecenter.harvard.edu/ (in English).

Academic Support and Access Center. American University Washington, DC. https://www.american.edu/provost/academic-access/ (in English).

Adams T., Osborne J., & Parlier, R. (2019). Assessing Impact of Academic Interventions through Student Perceptions of Academic Success. https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1214727.pdf (in English).

Adebola O. (2021). Supplemental Instruction as a Tool for Students' Academic Performance in Higher Education. Journal of Culture and Values in Education. 4. https://doi.org/10.46303/jcve.2021.4. (in English).

Annual Report 2019–2020. Student Success Center University of South Carolina. (in English).

Bettinger, E. P., & Baker, R. B. (2014). The Effects of Student Coaching: An Evaluation of a Randomized Experiment in Student Advising. Educational Evaluation and Policy Analysis, 36(1), 3–19. https://doi.org/10.3102/0162373713500523 (in English).

Bratko M. (2022). Akademichnyi kouchynh: zmist poniattia ta sutnist diialnosti. Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Psykholohiia. Pedahohika, 37 (1), 6–13. (in Ukrainian).

Bratko M., Tsymbaliuk S. (2023). Aktualnyi stan ta trendy vyshchoi osvity SShA. Innovatsiina pedahohika. Vyp. 64. Tom 1. 112–119. (in Ukrainian).

Carnegie Mellon University. Student Academic Success Center. https://www.cmu.edu/student-success/programs/supp-inst.html (in English).

Deil-Amen, R., and J. E. Rosenbaum. (2003). The Social Prerequisites of Success: Can College Structure Reduce the Need for Social Know-How? The Annals of the American Academy of Political and Social Science, 586 (1), 120–143. https://doi.org/10.1177/0002716202250216 (in English).

Eby, L. T., & Dolan, E. L. (2015). Mentoring in postsecondary education and organizational settings. In P. J. Hartung, M. L. Savickas, & W. B. Walsh (Eds.), APA handbook of career intervention. American Psychological Association, 2, 383–395. https://doi.org/10.1037/14439-028 (in English).

Elkins, S. A., J. M. Braxton, and G. W. James. (2000). Tinto’s Separation Stage and Its Influence on First-Semester College Student Persistence. Research in Higher Education, 41 (2), 251–268. https://doi.org/10.1023/A:1007099306216 (in English).

Goldrick-Rab, S. (2010). Challenges and Opportunities for Improving Community College Student Success. Review of Educational Research, 80 (3), 437–469. https://doi.org/10.3102/0034654310370163 (in English).

Irimie, S. (2010). Mentoring and Tutoring the Student Support Services Context. Review of International Comparative Management. Vol.11 (1). (in English).

Kuh, G. D., J. Kinzie, J. A., Buckley, B. K. Bridges, and J. C. Hayek. (2006). What Matters to Students Success: A Review of the Literature. Washington, DC: National Postsecondary Education Cooperative. (in English).

National Center for Education Statistics. Undergraduate Retention and Graduation Rates. https://nces.ed.gov/programs/coe/indicator/ctr/undergrad-retention-graduation (in English).

Nieuwerburgh van Ch. (2012). Coaching in Education: An Overview. Routledge. 21p. eBook ISBN9780429473036 (in English).

Rheinheimer D., Grace-Odeleye B., Francois G., Kusorgbor C. (2010). Learning Assistance Review, Vol. 15 (1), 23–34. (in English).

Sneyers E., De Witte K. (2018). Interventions in higher education and their effect on student success: a meta-analysis, Educational Review, 70(2), 208–228, https://doi.org/10.1080/00131911.2017.1300874 (in English).

Student Success Center. (2018). Comprehensive Assessment Report. Retrieved from studentsuccess.utk.edu/assessment. (in English).

Tinoco-Giraldo H, Torrecilla Sánchez EM, García-Peñalvo FJ. (2020). E-Mentoring in Higher Education: A Structured Literature Review and Implications for Future Research. Sustainability, 12(11), 4344. https://doi.org/10.3390/su12114344 (in English).

Topping, K. J. (2015). Peer Tutoring: old Method, New Developments / Tutoría Entre Iguales: Método Antiguo, Nuevos Avances. Infancia y Aprendizaje, 38 (1), 1–29. https://doi.org/10.1080/02103702.2014.996407 (in English).

Topping, K.J., Dehkinet, R., Blanch, S., Corcelles, M., Duran, D. (2013). Paradoxical effects of feedback in international online reciprocal peer tutoring. Computer Educаtion, 61, 225–231. (in English).

What is Supplemental Instruction. (2023). https://ung.edu/supplemental-instruction/ (in English).

Wilmot, J., & Telang, N. K. (2017). Assessment of supplemental instruction programming on first-year academic success. Conference proceedings of American Society of Engineering Education, Annual conference Columbus, Ohio. (in English).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.