Анотація
Статтю присвячено опису роботи шкільного радіо як платформи для навчання здобувачів освіти працювати з інформацією, особливостей опанування медіаграмотності в умовах дистанційного навчання. Шкільна освіта має постійно шукати нові засоби реалізації педагогічних ідей відповідно до інтересів учнів сучасного покоління. Новаторству форм і засобів роботи з дітьми в «Школі гуманітарної праці» приділяють значну увагу. Створення Міжнародного шкільного інтернет-радіо «1000 друзів» дало змогу розширити площину інтегрованого курсу «Основи інформаційної культури» та вирішити низку педагогічних завдань.
Посилання
Волошко, Г.В. (2015). Сучасні виклики інформаційного суспільства в аспекті формування медіаграмотності майбутніх педагогів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 9 (53), 3–12.
Іванов, В.Ф. (Ред.-упор.), Волошенюк, О.В. (Ред.-упор.). (2012). Медіаосвіта та медіаграмотність. Центр вільної преси.
Кияновський, А. (2014). Школа гуманітарної праці: основні напрямки освітньої діяльності. Рідна школа, 12, 3–7.
Лихожон, Т.В. (2017) Основи інформаційної культури: програма курсу за вибором для 5–7 класів. Інформаційний збірник для директора школи та завідувача дитячого садочка, 7–8 (61), 93–118.
Міжнародне інтернет-радіо ШГП «1000 друзів». (н.д.). Facebook. Отримано 31 липня 2024 року з https://www.facebook.com/1000druziv
Підгорна, Т.В. (2017). Педагогічна інформатика. Видавництво Нац. пед. ун-ту імені М.П. Драгоманова.
Радіо «1000 друзів». (н.д.). НВК «Школа гуманітарної праці» ХОР. Отримано 31 липня 2024 року з https://www.sgt.ks.ua/radio-1000-druziv/
Радіо «1000 друзів». Best of the best! (н.д.). Facebook. Отримано 31 липня 2024 року з https://www.facebook.com/groups/899302668588977
Струтинська, О.В. (2020). Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, 9, 145–160. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.9.12
SGT Television. (н.д.). Радіо «1000 друзів» [Плейлист YouTube]. YouTube. Отримано 31 липня 2024 року з https://youtube.com/playlist?list=PLFHJZz0tw-7-KXPsH9uRHY7ZsuXF683Y6&si=OfxcBrW_IbxOAn95
Voloshko, H.V. (2015). Suchasni vyklyky informatsiinoho suspilstva v aspekti formuvannia mediahramotnosti maibutnikh pedahohiv. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 9 (53), 3–12.
Ivanov, V.F. (Red.-upor.), Volosheniuk, O.V. (Red.-upor.). (2012). Mediaosvita ta mediahramotnist. Tsentr vilnoi presy.
Kyianovskyi, A. (2014). Shkola humanitarnoi pratsi: osnovni napriamky osvitnoi diialnosti. Ridna shkola, 12, 3–7.
Lykhozhon, T.V. (2017) Osnovy informatsiinoi kultury: prohrama kursu za vyborom dlia 5–7 klasiv. Informatsiinyi zbirnyk dlia dyrektora shkoly ta zaviduvacha dytiachoho sadochka, 7–8 (61), 93–118.
Mizhnarodne internet-radio ShHP «1000 druziv». (n.d.). Facebook. Otrymano 31 lypnia 2024 roku z https://www.facebook.com/1000druziv
Pidhorna, T.V. (2017). Pedahohichna informatyka. Vydavnytstvo Nats. ped. un-tu imeni M.P. Drahomanova.
Radio «1000 druziv». (n.d.). NVK «Shkola humanitarnoi pratsi» KhOR. Otrymano 31 lypnia 2024 roku z https://www.sgt.ks.ua/radio-1000-druziv/
Radio «1000 druziv». Best of the best! (n.d.). Facebook. Otrymano 31 lypnia 2024 roku z https://www.facebook.com/groups/899302668588977
Strutynska, O.V. (2020). Osoblyvosti suchasnoho pokolinnia uchniv i studentiv v umovakh rozvytku tsyfrovoho suspilstva. Vidkryte osvitnie e-seredovyshche suchasnoho universytetu, 9, 145–160. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.9.12
SGT Television. (n.d.). Radio «1000 druziv» [Pleilyst YouTube]. YouTube. Otrymano 31 lypnia 2024 roku z https://youtube.com/playlist?list=PLFHJZz0tw-7-KXPsH9uRHY7ZsuXF683Y6&si=OfxcBrW_IbxOAn95
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.