№ 3 (2024)

Наукові статті

Наталія Дічек
6-27
НАУКОВИЙ ПОРТРЕТ УЧЕНОГО ОЛЕГА ТОПУЗОВА: До ювілею академіка НАПН України Олега Михайловича Топузова
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-6-27
PDF HTML
Амар Мулаі
28-40
Е-УПРАВЛІННЯ ЯК СТРАТЕГІЯ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ПЕРЦЕПТИВНОЇ ЯКОСТІ ОСВІТИ І ЗАДОВОЛЕНОСТІ СТУДЕНТІВ: ДАНІ З АЛЖИРУ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-28-40
PDF
Оксана Шпарик
41-51
ІНТЕГРАЦІЯ ШКІЛЬНИХ СИСТЕМ У ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-41-51
PDF HTML
Юрій Жук, Лідія Ващенко
52-65
ОЦІНЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ: ПІЛОТНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-52-65
PDF
Антоніна Гривко
66-78
УЯВЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРО ОКРЕМІ ВИДИ РОБІТ ДЛЯ ПОТОЧНОГО (ФОРМУВАЛЬНОГО) ОЦІНЮВАННЯ НАСКРІЗНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-66-78
PDF
Марина Павельчук
79-86
ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ПРОФІЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК ПРЕДСТАВНИКІВ ПОКОЛІННЯ АЛЬФА: УРАХУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-79-86
PDF HTML
Олена Онаць, Борис Чижевський
87-98
ДЕРЖАВНА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА ЯК СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНИЙ ФЕНОМЕН В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-87-98
PDF HTML
Олена Друганова , Анна Боярська-Хоменко
99-107
ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК АКТУАЛЬНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ПРОБЛЕМА
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-99-107
PDF HTML
Антон Чалий
108-114
ДИДАКТИЧНИЙ АЛГОРИТМ РОЗРОБЛЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-108-114
PDF HTML
Ірина Драч , Ольга Петроє , Олександра Бородієнко , Ірина Регейло , Наталія Приходькіна
115-121
СТРАТЕГІЧНА ТА ОПЕРАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УНІВЕРСИТЕТІВ: ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-115-121
PDF HTML
Тамара Пушкарьова , Вікторія Макарова , Марія Коваль-Мазюта, Олександр Гриценко
122-138
МАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ У ДОБУ ПОСТМОДЕРНУ: ПЕРСПЕКТИВИ ТА ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-122-138
PDF HTML
Тетяна Галкіна, Віра Андрієвська
139-148
ПОТЕНЦІАЛ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВДОСКОНАЛЕННІ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ І ПЕРЕПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВИХ ЛІКАРІВ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-139-148
PDF
Руслана Лоцман
149-159
МУЗЕЙ УКРАЇНСЬКОЇ ПІСНІ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ КУЛЬТУРНО-ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ПРИМНОЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ТРАДИЦІЙ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-149-159
PDF
Надія Коновальчук
160-166
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ НА ОСНОВІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИКЛАДАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-160-166
PDF HTML
Раїса Мартинова
167-178
ЗМІШАНІ МЕТОДИ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ НАРОДІВ РІЗНИХ КРАЇН СВІТУ В ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-167-178
PDF HTML
Тетяна Засєкіна, Ірина Трускавецька
179-188
КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ МОДЕЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ ДЛЯ 5‒9 КЛАСІВ ЗЗСО В КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-179-188
PDF HTML
Тетяна Назаренко
189-198
МАЙСТЕР-КЛАС ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-189-198
PDF
Лілія Рябовол
199-206
ШКІЛЬНА ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА ЯК ЧИННИК УТВЕРДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-199-206
PDF HTML
Людмила Величко
207-215
ХІМІЧНИЙ СКЛАДНИК ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-207-215
HTML PDF
Володимир Яценко
216-225
ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ ДО ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ PISA-2025
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-216-225
PDF HTML
Михайло Мимрик
226-235
ГЕРМЕНЕВТИЧНИЙ КОНТЕКСТ МУЗИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-226-235
PDF HTML
Оксана Коваленко
236-240
ДИГІТАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-236-240
PDF
Олександра Пальчикова
241-247
ЛІНГВІСТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ СИНТАКСИСУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-241-247
PDF HTML
Олександр Черненко
248-256
УПРАВЛІННЯ ГРУПОВОЮ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗВО
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-248-256
PDF HTML
Олексій Ступак
257-262
ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИЧНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-257-262
PDF HTML
Артем Кияновський
263-270
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ДОБОРУ ЗМІСТУ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ : З досвіду роботи авторського навчально-виховного комплексу «Школа гуманітарної праці»
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-263-270
PDF HTML
Анна Кириленко, Тетяна Чумак
271-277
ІННОВАЦІЙНИЙ ДОСВІД РОБОТИ ШКІЛЬНОГО РАДІО В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ : На прикладі авторського навчально-виховного комплексу «Школа гуманітарної праці»
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-271-277
PDF