ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ З ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
pdf

Ключові слова

громадянська освіта
оцінювання
формувальне, підсумкове
само- оцінювання
Civic Education

Як цитувати

Пометун, О., & Ремех, Т. (2019). ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ З ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Український Педагогічний журнал, (1), 86–97. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-1-86-97

Анотація

Статтю присвячено особливостям оцінювання учнів 10 класу з нового інтегрованого курсу «Громадянська освіта». Охарактеризовано підсумкове та формувальне оцінювання учнів, визначено відмінності цих видів оцінювання результатів навчання учнів. Наголошено на важливості й особливостях формувального оцінювання десятикласників за компетентнісно орієнтованого навчання громадянської освіти. Окремі положення статті ілюструються прикладами.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-1-86-97
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2019 Олена Пометун, Тетяна Ремех

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.