МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В ГІМНАЗІЇ ТА ЛІЦЕЇ УКРАЇНИ
pdf (English)

Ключові слова

економічна освіта
ключові компетентності
підприємницька ком- петентність
заклади загальної середньої освіти
концепція економічної освіти в гімназії та ліцеї України

Як цитувати

Назаренко T. (2019). МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В ГІМНАЗІЇ ТА ЛІЦЕЇ УКРАЇНИ. Український Педагогічний журнал, (1), 111–117. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-1-111-117

Анотація

Стаття розкриває актуальні питання щодо функціонування економічної освіти в гімназії та ліцеї України, адже на сьогоднішній день економіка виведена зі складу базових предметів і вивчається тільки на профільному рівні.
Авторка, пояснюючи необхідність економічних знань в учнів, через ключові компетентності, в тому числі й підприємницьку, пропонує методичні засади функціонування економічної освіти в гімназії та ліцеї через зміст Концепції економічної освіти, яку розробили дослідники відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України, що є рамковим документом, котрий визначає основні напрями розвитку шкільної економіки в контексті вивчення як господарських
особливостей своєї країни, так й економіко-суспільних відносини в світі.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-1-111-117
pdf (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2019 Тетяна Назаренко

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.