ЧИТАЦЬКА ГРАМОТНІСТЬ УКРАЇНСЬКОГО УЧНІВСТВА: АКЦЕНТИ PISA–2018
PDF

Ключові слова

PISA-2018 в Україні
нова грамотність
читацька грамотність
ключові компетентності

Як цитувати

Бондаренко, Н. (2020). ЧИТАЦЬКА ГРАМОТНІСТЬ УКРАЇНСЬКОГО УЧНІВСТВА: АКЦЕНТИ PISA–2018. Український Педагогічний журнал, (2), 95–103. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-2-95-103

Анотація

Розглянуто проблеми якості освіти в Україні й моніторингу – одного із сучасних механізмів її забезпечення – як ключових у реформуванні галузі й уконтекстненні її у світовий освітній простір. Увагу сфокусовано на одному з трьох напрямів міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 – читацькій грамотності. Окреслено категорійне поле у зіставленні української та закордонної терміносистем, проаналізовано матеріали – оприявнені тексти, тестові завдання й результати їх виконання українським учнівством. З’ясовано чинники впливу на якість формування і вияву умінь, які визначають рівень читацької грамотності, причини констатованого її рівня й перспективи розвитку. Зроблено висновки з моніторингу, надано рекомендації щодо його вдосконалення й піднесення рівня читацької компетентності здобувачів освіти

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-2-95-103
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2020 Неллі Бондаренко

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.