ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ: ЕСТЕТОТЕРАПЕВТИЧНИЙ ПІДХІД
PDF

Ключові слова

професійна підготовка майбутніх учителів
естетотерапія
емоцій- но-чуттєва сфера особистості
принципи життєтворчості
духовність

Як цитувати

Мірошніченко, Т. (2019). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ: ЕСТЕТОТЕРАПЕВТИЧНИЙ ПІДХІД. Український Педагогічний журнал, (4), 135–141. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-135-141

Анотація

У статті обґрунтовано особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації основних положень педагогіки життєтворчості на засадах естетотерапевтичного підходу. Схарактеризовано основні принципи життєтворчості та концептуальні ідеї їх реалізації у естетотерапевтичній підготовці майбутніх педагогів. Розкрито роль духовності та естетизованості світосприйняття як важливих чинників розвитку повноцінної життєздатної особистості. Визначено педагогічний потенціал казкотерапії у професійній підготовці майбутніх учителів, представлено техніки роботи з казкою зі студентською молоддю.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-135-141
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.