The Effectiveness of the Implementation of Modern Technologies in the Educational Process of Studying Chemistry by Medical Students Under Martial Law Conditions. Review
PDF (Українська)
HTML (Українська)

Keywords

medical education
chemistry
distance and blended learning
critical thinking

How to Cite

Hoister О., & Hudzenko А. (2023). The Effectiveness of the Implementation of Modern Technologies in the Educational Process of Studying Chemistry by Medical Students Under Martial Law Conditions. Review. Ukrainian Educational Journal, (4), 195–206. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-4-195-206

Abstract

The article, based on the systematization of the authors' practical skills, presents the adaptation of certain innovative learning technologies in the process of teaching chemistry to future medical specialists under the conditions of the current state of education in Ukraine. Applying different methods and techniques of organizing the educational process when studying the basic subjects of the Department of Chemistry (organic, analytical, bioorganic and medical chemistry) of the Kyiv Medical University (KMU), an increase in the quality of education was noted among students of higher education in the remote mode under martial law. The SMART platform, implemented on the basis of the КMU, provides an opportunity not only to train but also to take the "Test STEP" online and predict your results. The use of interactive learning techniques and critical thinking strategies shows the effectiveness of their application in combination with the unique PrExam digital platform to activate students' motivation to acquire knowledge, the ability to consciously comprehend their professional skills, and the ability to make bold and non-standard decisions. In turn, the creative approach of the teacher in the performance of professional duties allows him/her to develop professionally and personally

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-4-195-206
PDF (Українська)
HTML (Українська)

References

Богатирьова, О.В., Холмовой, Ю.П. (2020). Віртуальна лабораторна робота з аналітичної хімії для студентів–фармацевтів дистанційної форми навчання. Фармацевтичний журнал, 75 (5), 34–41.

Бурмас, Н.І., Бойко, Л.А. (2019). Система дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії. Медична освіта, 2, 15–18. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10338.

Верболович, А.Л. (2022). Використання у професійній діяльності педагога методів ейдетики як засобу стимулювання позитивної навчальної мотивації та розвитку обдарованості здобувачів. Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: в умовах воєнного стану: матеріали науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 23–25 червня 2022 р.), 37‒48. https://hoippo.km.ua/wp-content/uploads/2022/02/Збірник-конференції-2021.pdf.

Верголяс, О.О., Верголяс, М.Р. (2021). Позитивні аспекти дистанційного навчання студентів. Д487 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, зб. наук. праць. Київ: НАУ, 120‒123. https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/DEU/citationstylelanguage/get/ieee?submissionId=15759&publicationId=15523.

Гойстер, О.С. (2020). Біологічна цінність білків. Використання методів критичного мислення на прикладі заняття з біохімії. Профтехосвіта, 6 (138), 34‒45.

Данилевський, В., Чепурна, Н. (2022). Особливості освітньої діяльності в умовах воєнного часу. Педагогічний вісник, 1‒2, 2‒5.

Дяченко, І.М. (2018). Системне мислення та структурний метод – шляхи подолання відчуження знань у процесі викладання курсу та створення підручника «Історія і медицина України». Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова, 60 (5), 150‒155. http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23484

Ждан, В.М., Бабаніна, М.Ю., Кітура, Є.М., Ткаченко, М.В. (2018). Счасні методологічні підходи до вивчення циклу «Внутрішні хвороби» при підготовці сімейного лікаря. Здоров’я нації, 2 (49), 28–29.

Іванькова, Н.А., Строітєлєва, Н.І., Дмитрієв, В.С. (2020). Особливос-ті організації дистанційного навчання з медичної інформатики на базі хмарних сервісів. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інфо-рмаційні системи та технології в медицині» (IСM–2020), зб. наук. пр., Харків, 26–27 листопада 2020, 44–46.

Кадемія, М. Ю. (2016). Використання змішаної технології навчання у дистанційній освіті. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, Київ-Вінниця, 44, 330–333.

Лист МОН від 18.03.2022 №1/3507-22/. Про внутрішню академічну мобільність учасників освітнього процесу. https://kmu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/04/jpg2pdf-1.pdf

Локшина, О., Глушко, О., Джурило, А., Кравченко, С. та ін. (2022). Організація освіти в умовах війни: рекомендації міжнародних організацій. Український педагогічний журнал, 2, 5‒18. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-2.

Марченко, А.В. (2020). Переваги та недоліки дистанційного навчан-ня майбутніх лікарів-стоматологів. Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 4, 11–14.

Окрепка, Г. (2022). Віртуальна лабораторія ChemCollective: особли-вості, переваги та перспективи використання на практичних заняттях з хі-мії у закладах вищої освіти. Проблеми освіти, 1 (196), 120‒133. https://doi.org/10.52256/2710-3986.1-96.2022.08.

Саух, П.Ю. (2011). Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перс-пективи: монографія. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка. http://eprints.zu.edu.ua

Сікорська, О.О., Орду, К.С. (2021). Дистанційна освіта у закладах вищої медичної освіти України: недоліки та переваги. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспек-тиви, 2 (84), 75‒78.

Сорос інвестує сотні мільйонів доларів в боротьбу зі зміною клімату. (2020). Економічна правда. https://www.epravda.com.ua/news/2020/01/24/656212/.

Ситник, І.М. (2019). Підвищення навчальної мотивації студентів з використанням методу командно-орієнтованого навчання. Медична наука України, 15(1‒2), 74‒79. https://doi.org/10.32345/2664-4738.1-2.2019.11.

Хайтович, М.В., Потаскалова, В.С., Савельєва-Кулик, Н.О., Теміро-ва, О.А., Скрипник, І.М. та ін. (2020). Використання дистанційних методів навчання в медичній освіті. Проблеми безперервної медичної освіти та на-уки, 3, 29–32.

Чернишова, С.В. (2021). Зарубіжний досвід інноваційного розвитку вищої освіти. Інноваційні практики наукової освіти: матеріали Всеукраїн-ської науково-практичної конференції, Київ, 8-11 грудня, 526‒529.

Чіранова, Д.І. (2021). Інноваційні технології у викладанні медичних дисциплін. Інноваційні практики наукової освіти: матеріали Всеукраїнсь-кої науково-практичної конференції. – Київ, 8‒11 грудня, 534‒537.

Чубукова, О.Ю., Пономаренко, І.В. (2018). Інноваційні технології доповненої реальності для викладання дисциплін у вищих навчальних за-кладах України. Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку, 16, 20‒27. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2018_16_.

Ястремська, С.О. (2017). Порівняльний аналіз навчальних можливо-стей сучасних моделей дистанційного навчання. Журнал Науковий огляд, 8 (40), 1‒15.

Burgess, A., Bleasel, J., Haq, I., Roberts, C. (2017). Team-based learning (TBL) in the medical curriculum: better than PBL? BMC Medical Education, 17, 243. https://doi.org/10.1186/s12909-017-1068-z.

Lee, Y.H., Kim, K-J. (2018). Enhancement of student perceptions oflearner-centeredness and community of inquiry in flipped classrooms. BMC Medical Education, 18, 242. https://doi.org/10.1186/s12909-018-1347-3.

Martin, M. (2022). Top Edtech Trends for 2022 (18 Marh, 2022). Thinkific News. https://www.thinkific.com/blog/educational-technology-trends/.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Downloads

Download data is not yet available.