Preparing Future Administrators in the Field of Entrepreneurship at a Vocational (Vocational-Technical) Education Institution
PDF (Українська)
HTML (Українська)

Keywords

model of management
institution of vocational (vocational-technical) education
management of training
training of future administrators

How to Cite

Ukleina Л. . (2023). Preparing Future Administrators in the Field of Entrepreneurship at a Vocational (Vocational-Technical) Education Institution. Ukrainian Educational Journal, (3), 101–113. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-3-101-113

Abstract

The article describes the organization of the experimental work, proves the effectiveness of the model of management of training of future business administrators in a vocational education institution by presenting the results of the study and provides methodological recommendations for its practical implementation in educational practice.
The main purpose of this article is to develop and test a model of managing the training of future administrators.
The organization and conduct of the pedagogical experiment was carried out in the period from 2018 to 2021 and consisted of three interrelated stages: stating, formative, and generalizing. The same quantitative and qualitative composition of respondents was involved in the experimental study, taking into account the length of service, qualifications, form of education, which ensured a full reflection of the general population, formed a sample population and ensured its representativeness for statistical data processing.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-3-101-113
PDF (Українська)
HTML (Українська)

References

Аблєєва, І. (2020). SWOT-аналіз соціо-економіко-екологічного стану підприємств: конспект лекцій. Суми: Сумський державний університет.

Бочковський, А. (2016). Теоретичні аспекти універсалізації оцінки професійного ризику в системах управління охороною праці. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 14, 134-151.

Булах, І. (2006). Створюємо якісний тест: навчальний посібник. Київ: Майстер-клас.

Бурау, Н., Антьонюк, В., Півторак, Д. (2021). Методологія наукових досліджень у галузі: практикум. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Гончаренко, С. (2008). Педагогічні дослідження. Методологічні поради молодим науковцям. Київ-Вінниця.

Даниленко, Л. Карамушка, Л. (2003). Освітній менеджмент: Навчальний посібник. Шкільний світ.

Кремень, В. (2008). Енциклопедія освіти. Київ: Юрінком Інтер.

Куницька, О. (2017). Використання методу аналітичної ієрархії (методу Сааті). Науково-технічний збірник «Національного транспортного університету». 1(37), 184.

Малюта, Л. (2016). Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навчальний посібник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.

Панченко, Л. (2018). Математичні та статистичні методи аналізу соціологічної інформації: Практикум. Київ: КПІ ім. І.Сікорського.

Підласий, І. (1998). Діагностика та експертиза педагогічних проектів : навчальний посібник. Київ.

Ренькас, Б. (2009). Внутрішнє середовище загальноосвітнього навчального закладу як предмет управлінського аналізу. Вісник Житомирського державного університету. Педагогічні науки. 47, 176—179.

Рябова, З. В. (2017). Маркетинг і логістика освітніх послуг. Адаптивне управління: теорія і практика: Електронне наукове фахове видання, серія «Педагогіка», 4 (6). http://am.eor.by.

Сергеєва, Л. М., Микитюк, С.М. (2022). Впровадження моделі розвитку закладу професійної (професійно-технічної) освіти на засадах педагогічної логістики. Наукові записки малої академії наук: Збірник наукових праць. 1(23), 101‒109.

Сергеєва, Л.М., Стойчик, Т.І. (2020). Конкурентоздатність як умова професійного становлення фахівців: монографія. Дніпро: Журфонд.

Сисоєва, С. (2017). Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології. Освітологія, 6, 26 — 30

Староста, В., Товканець, Г. (2015). Методологія та методи науково-педагогічних досліджень: навчально-методичний посібник. Мукачево: МДУ.

Хриков, Є. (2017). Методологія педагогічного дослідження: монографія. Харків.

Чайченко, Н., Семеног, О., Артюшкіна, Л., Рудь, О. (2015). Науково-педагогічне дослідження: навчальний посібник для магістрантів Суми: СОІППО.

Bray, M. (2003). Comparative Education in the Era of Globalisation: Evolution, Mission and Roles. Policy Futures in Education. 1 (2), 209 — 224.

Mitter W. (2009). Comparative Education in Europe. International Handbook of Comparative Education. Part One. Editors Robert Cowen and Andreas M. Kazamias. London — New York: Springer Dordrecht Heidelberg, 87—98.

Phillips, D. (2006). Comparative Education: Method. Research in Comparative and International Education. 1 (1), 301—319.

Аблєєва, І. (2020). SWOT-аналіз соціо-економіко-екологічного стану підприємств: конспект лекцій. Суми: Сумський державний університет.

Бочковський, А. (2016). Теоретичні аспекти універсалізації оцінки професійного ризику в системах управління охороною праці. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 14, 134-151.

Булах, І. (2006). Створюємо якісний тест: навчальний посібник. Київ: Майстер-клас.

Бурау, Н., Антьонюк, В., Півторак, Д. (2021). Методологія наукових досліджень у галузі: практикум. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Гончаренко, С. (2008). Педагогічні дослідження. Методологічні поради молодим науковцям. Київ-Вінниця.

Даниленко, Л. Карамушка, Л. (2003). Освітній менеджмент: Навчальний посібник. Шкільний світ.

Кремень, В. (2008). Енциклопедія освіти. Київ: Юрінком Інтер.

Куницька, О. (2017). Використання методу аналітичної ієрархії (методу Сааті). Науково-технічний збірник «Національного транспортного університету». 1(37), 184.

Малюта, Л. (2016). Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навчальний посібник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.

Панченко, Л. (2018). Математичні та статистичні методи аналізу соціологічної інформації: Практикум. Київ: КПІ ім. І.Сікорського.

Підласий, І. (1998). Діагностика та експертиза педагогічних проектів : навчальний посібник. Київ.

Ренькас, Б. (2009). Внутрішнє середовище загальноосвітнього навчального закладу як предмет управлінського аналізу. Вісник Житомирського державного університету. Педагогічні науки. 47, 176—179.

Рябова, З. В. (2017). Маркетинг і логістика освітніх послуг. Адаптивне управління: теорія і практика: Електронне наукове фахове видання, серія «Педагогіка», 4 (6). http://am.eor.by.

Сергеєва, Л. М., Микитюк, С.М. (2022). Впровадження моделі розвитку закладу професійної (професійно-технічної) освіти на засадах педагогічної логістики. Наукові записки малої академії наук: Збірник наукових праць. 1(23), 101‒109.

Сергеєва, Л.М., Стойчик, Т.І. (2020). Конкурентоздатність як умова професійного становлення фахівців: монографія. Дніпро: Журфонд.

Сисоєва, С. (2017). Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології. Освітологія, 6, 26 — 30

Староста, В., Товканець, Г. (2015). Методологія та методи науково-педагогічних досліджень: навчально-методичний посібник. Мукачево: МДУ.

Хриков, Є. (2017). Методологія педагогічного дослідження: монографія. Харків.

Чайченко, Н., Семеног, О., Артюшкіна, Л., Рудь, О. (2015). Науково-педагогічне дослідження: навчальний посібник для магістрантів Суми: СОІППО.

Bray, M. (2003). Comparative Education in the Era of Globalisation: Evolution, Mission and Roles. Policy Futures in Education. 1 (2), 209 — 224.

Mitter W. (2009). Comparative Education in Europe. International Handbook of Comparative Education. Part One. Editors Robert Cowen and Andreas M. Kazamias. London — New York: Springer Dordrecht Heidelberg, 87—98.

Phillips, D. (2006). Comparative Education: Method. Research in Comparative and International Education. 1 (1), 301—319.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Downloads

Download data is not yet available.