Abstract
The article is devoted to the issue of the formation of foreign language communicative competence of future specialists in a higher educational institution. The author describes in detail the main digital tools used to form the communicative competence of future specialists in foreign language classes. The possibilities of digitizing the educational process for its effectiveness are described.
References
Андрейко, Я.В. (2018). Іншомовна професійна комунікативна компетенція. Педагогічні науки, 63, 238‒241.
Бігіч, О.Б., Бориско, Н.Ф., Борецька, Г.Е. (2013). Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студентів класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів. Київ: Ленвіт.
Бідюк, Н.М. (2012). Комунікативна компетентність майбутнього вчителя філолога: зміст та структура. У Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: збірник наукових праць третьої Міжнародної науково-практичної конференції (12‒14 листопада 2012р., Львів), 158‒160.
Дубасенюк, О.А., Вознюк, О.В. (2011). Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія. Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка, 11‒18.
Закон України «Про вищу освіту» (№ 1556-VII) (від 01.07.2014 р.). http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Ставицька, І.В. (2013). Іншомовна компетентність: місце дефініції у термінологічному полі сучасних наукових суджень. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 4(30), 280‒286.
Сура, Н.А. (2003). Іншомовна професійна компетентність: головні принципи та компоненти процесу навчання професійно-орієнтованого спілкування. Вісник Луганськ.державного педагогічного університету ім. Т.Г.Шевченка, 4(60), 190‒192.
Andreiko, Ya.V. (2018). Inshomovna profesiina komunikatyvna kompetentsiia. Pedahohichni nauky, 63, 238‒241. (in Ukrainian).
Bidiuk, N.M. (2012). Komunikatyvna kompetentnist maibutnoho vchytelia filoloha: zmist ta struktura. In Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v suchasnii osviti: dosvid, problemy, perspektyvy: zbirnyk naukovykh prats tretoi Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (12‒14 lystopada 2012r., Lviv), 158‒160. (in Ukrainian).
Bihich, O.B., Borysko, N.F., Boretska, H.E. (2013). Metodyka navchannia inozemnykh mov i kultur: teoriia i praktyka: pidruchnyk dlia studentiv klasychnykh, pedahohichnykh i linhvistychnykh universytetiv. Kyiv: Lenvit. (in Ukrainian).
Dubaseniuk, O.A., Vozniuk, O.V. (2011). Profesiina pedahohichna osvita: kompetentnisnyi pidkhid: monohrafiia. Zhytomyr: Vydavnytstvo ZhDU im. I. Franka, 11‒18. (in Ukrainian).
Stavytska, I.V. (2013). Inshomovna kompetentnist: mistse definitsii u terminolohichnomu poli suchasnykh naukovykh sudzhen. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 4(30), 280‒286. (in Ukrainian).
Sura, N.A. (2003). Inshomovna profesiina kompetentnist: holovni pryntsypy ta komponenty protsesu navchannia profesiino-oriientovanoho spilkuvannia. Visnyk Luhansk.derzhavnoho pedahohichnoho universytetu im. T.H.Shevchenka, 4(60), 190‒192. (in Ukrainian).
Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” (No. 1556-VII) (from July 1, 2014). http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 (in Ukrainian).
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.