СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОНЛАЙН НАВЧАННЯ
pdf (English)

Ключові слова

інформатизація суспільства
комп’ютерна грамотність
реформування і модернізація освіти
електронне дистанційне навчання
інтеграція ІКТ в освіту
нова школа

Як цитувати

Пушкарьова, Т. (2019). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОНЛАЙН НАВЧАННЯ. Український Педагогічний журнал, (1), 23–32. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-1-23-32

Анотація

У статті розкрито різні аспекти інформатизації суспільства і застосування комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання у шкільній освіті. Автор аналізує взаємозалежність інформатизації освіти з індустрії засобів навчання та їх широкого впровадження в освітню практику. Наголошується на невпинному зростанні ролі новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в інноваційному педагогічному проектуванні у системі загальної середньої освіти. Автор підкреслює, що застосування засобів ІКТ, оптимізованих для задоволення індивідуальних потреб користувачів, у взаємодії з найбільш прогресивними педагогічними технологіями допомагає забезпечити вищу ефективність освітнього процесу.
Акцентується увага на процесах реформування і модернізації освіти для покращення її функціонування та інноваційного розвитку, підвищення якості та доступності, інтеграції в європейський освітній простір. Важливим аспектом стало визначення актуальних завдань і головних результатів модернізації сучасної школи. Інтеграція у цьому контексті розглядається
як одна з сучасних тенденцій в освіті. Для подолання цифрового розриву автор пропонує електронний освітній ресурс як
особливий інструмент. У статті наведено перелік переваг дистанційного навчання та умов його ефективності. А також, автор роз’яснює, яким чином інноваційні технології сприяють полегшенню й автоматизації навчання та комунікації між усіма учасниками освітнього процесу. У статті детально описано результати дослідження, зокрема деякі механізми використання ІКТ в освіті людей з обмеженими можливостями, які підтвердили ефективність ІКТ для вирішення різних завдань: компенсаторних, коригувальних, дидактичних, комунікаційних. Технології розглядаються автором як допоміжні інструменти, що дозволяють
навчатися усім учням будь-якого віку і соціального статусу. Під час дослідження автору вдалося розкрити деякі особливості інтеграції ІКТ в освіту та виявити основні проблеми, що стосуються цифрової нерівності. Також автор дослідила можливості забезпечення доступності дистанційного електронного навчання для всіх дітей незалежно від їхніх освітніх потреб.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-1-23-32
pdf (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.