Анотація
У світовій спільноті у зв’язку із поширенням вірусу Covid-19 у всіх сферах людської діяльності відбувся ряд змін. Найбільш глобальними ці зміни виявились у системі освіти. Оскільки більшість навчальних закладів усіх рівнів були вимушені перейти на дистанційне навчання, виникла потреба у визначенні моделей дистанційного навчання, використання яких є найбільш доцільним і раціональним. Модель реалізації дистанційної освіти визначається самим викладачем. Здійснюючи вибір, він повинен ураховувати всі переваги та недоліки можливість розробити та запровадити авторську модель. Обираючи модель дистанційного навчання, викладач повинен ураховувати низку факторів, серед яких: обсяг програмного матеріалу; наявність електронних джерел та їх доступність при реалізації дистанційної освіти, можливість використання цих джерел у роботі; освітня платформа, на основі якої реалізується обрана модель дистанційного навчання. Думки дослідників сходяться в тому, що лише за умови вибору моделі дистанційного навчання, яка здатна задовольнити потреби і викладача, і здобувача освіти, організація дистанційного навчання може бути якісною, а рівень знань здобувача при цьому залишається стабільно високим.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2021 Наталія Маятіна, Тетяна Лисенко, Оксана Дмитрієнко